piątek, 4 czerwca 2010

♥ WCIĄŻ SZARO, BURO I PONURO ... ♥


... i mokro.
Spójrzcie nawet kwiaty zamknęły się w sobie:)))


Mamcia, znaczy ja, zaopatrzyła się czas jakiś temu
w stosowne obuwie znaczy w kaloszki.
Mój mąż kiedy mnie w nich zobaczył powiedział, że
do kompletu dostanę od niego taczki.
Dowcipniś ...

Wbrew pogodzie, wracając dziś rano z zakupów,
człapiąc w kaloszkach w błocie
kwiecie zbierałam.


Proszę ...
od razu słonecznie i na duszy się zrobiło ...

A co jest najlepsze na taką pogodę ???


Książki rzecz jasna !!!

Tym, którzy jeszcze nie znają serdecznie polecam

cytuję
" ... Wrażliwość społeczna, znajomość ludzkiej psychiki,
umiejętność obserwacji

(wiele lat pracy w charakterze reporterki telewizyjnej!),
swoboda w poruszaniu się po świecie literatury, sztuki i kultury,

poczucie humoru,
barwny i potoczysty język to zasadnicze
cechy jej pisarstwa.
Niektórzy twierdzą, że należałoby ją przepisywać na receptę -

jako lek antydepresyjny ..."



Ja również !!!!

To niektóre z jej książek ...

O !
a to tytuł wprost idealny dla mnie :)))


Buziole wielkie przesyłam
życząc nam wszystkim słonecznego weekendu...



23 komentarze:

GUSIA pisze...

Witaj Kasandro!!!
Oj pogoda niestety nas nie rozpieszcza.Patrzę przez okno i co widzę szaro, buro i ponuro :o(
Mimo wszystko kwiatuszki zebrałaś piękne!!!
Zasyłam pozdrowienia i zapraszam Cię na wirtualną kawkę,którą właśnie zaparzyłam...
Może w końcu zaświeci nam słońce...

Nitkowy Świat pisze...

Chętnie przesłała bym Ci trochę tego słońca co u mnie grzeje ;-))

elka pisze...

Ja też mogę ci słoneczko w paczce przesłać bo jak narazie mam go pod dostatkiem.
Gosposia prawie do wszystkiego to tytuł pasujący prawie do połowy z nas

An z Chatki pisze...

Moj nowy blog, stary juz nie funkcjonuje
http://chatkawogrodzie.blogspot.com/
Pozdr
An

KASANDRA pisze...

Gusiu z przyjemnością korzystam z zaproszenia na wirtualną kawkę ... masz rację może jak się razem przy tej kawce zaweźmiemy to wyczarujemy słoneczko ...

Oazo, Elko jak ja Wam zazdroszczę !!!

An z pewnością dodam go do ulubionych !!!

Pozdrawiam

Mazmika pisze...

Piękne kwiatki do domku przyniosłaś...a słoneczko powinno i do Was wkrótce zawitać. U nas, po gwałtownych nocnych ulewach, dzisiaj pięknie świeci.
W jednym się z Tobą zgadzam, książki są wspaniałe...i dobre na każdą pogodę :)
A Monikę Szwaję świetnie się czyta...taki fajny relaks.
Pozdrawiam cieplutko i promyczki słońca ślę

aagaa pisze...

Kasiula, jaki śliczny ten bukiecik!
Takie małe słoneczka!
Książki Moniki Szwai znam ale tych ,które polecasz jeszcze nie czytałam.
Pozdrawiam

madziula pisze...

Książki Szwai są rewelacyjne - trylogia Dziewic rozbraja a i Gosposia nieźle poprawia humor - tak jak wszystkie książki tej autorki uważam.
Super zdjęcia robisz :)
i mam pytanie jeszcze jak to robisz że używasz tej jakby ręcznie pisanej czcionki?? Fotografujesz odręczne swoje pismo??

Mia pisze...

Witaj Kasandro! Cieszę się, że znowu u Ciebie goszczę. Zaglądałam regularnie, ale w końcu mogę coś napisać. I od razu łączę się w bólu w związku z pogodą. Taką mam ochotę na spacery z małą, a tu ciągle leje. Chociaż dzisiaj nie narzekam, bo jeszcze zapeszę :) Pamiętam, że coś Szwai czytałam, ale nie pamiętam co. Muszę sobie przypomnieć, bo mnie to męczy:) Ogromnie Cię pozdrawiam!

Gosia pisze...

A ja oprócz Szwaji, którą sie zaczytuje ( znam wszystkie książki , które pokazałaś)polecam Katarzynę Enerlich" Prowincja pełna marzeń" i " Prowincja pełna gwiazd".Przecudne i takie babskie.

Marietta pisze...

Znam Szwaję, mam wiele jej książek i polecam , tak jak Ty.

Elle pisze...

Pogoda pod psem - to fakt, ale miejmy nadzieję, że się w końcu rozpocznie prawdziwe lato :) Kalosze masz odlotowe :)
a te kwiatuszki w skromnym słoiczku mnie rozczuliły :) mają tyle uroku!
Pozdrawiam serdecznie :)

Trzpiot pisze...

Kocham Szwaję! "Gosposia" rewelacyjna :-) jak każdy inny tytuł tej autorki.

Kinga pisze...

Kochana
Kaloszki masz boskie.
Ja też takowe posiadam i jestem bardzo zadowolona.
Bukiecik śliczny.
Slonka Tobie i sobie życzę

Ata pisze...

Szwaję mam na półce od pierwszej jej książki do ostatnio wydanej "Zupy z ryby fugu"
I czekam na kolejne :-))

Ata pisze...

A! Kaloszki mamy w zasadzie takie same (vide mój ostatni wpis ;-))

Renata pisze...

Zdjęcie w kaloszkach świetne :)))
Szwaję kupiłam kiedyś i rzuciłam na półkę... czas się do niej dobrać ;-)

Pozdrawiam serdecznie

Unknown pisze...

SUPERANCKIE KALOSZE!!! ja nie mogę narzekać, bo u mnie nareszcie sloneczko czego i Tobie życzę!
Pozdrawiam słonecznie:)

Anonimowy pisze...

zawsze gdy widzę zdj z książką mam uśmiech na twarzy;)

Unknown pisze...

U mnie było parę dni słońca, ale od dziś znowu ma padac.... Woda, woda, mamy już jej zdecydowanie w nadmiarze niestety:( A kwiatki u Ciebie wyglądają słodko, ja też ja ty zbieram polne piękności na spacerach, wyglądają uroczo i wnoszą odrobinę słońca do wnętrza:))

Magda pisze...

Zgadzam sie, Monika Szwaja na poprawe humoru jest idealna:).
Zycze duzo slonka i dobrego nastroju!

Joanne pisze...

Fajnie się czyta. Co do słoneczka to na pewno i do ciebie zaraz dotrze :)

Unknown pisze...

15912meiqng
oakley sunglasses wholesale
snapbacks wholesale
nike free runs
ray bans
ray-ban sunglasses
nike air force 1
kate spade uk
cheap uggs
michael kors outlet online
ugg boots clearance
instyler curling iron
air jordans
ed hardy clothing
cheap uggs boots
gucci
nike air max 90
rolex replica watches
kevin durant shoes
michael kors
ralph lauren outlet
christian louboutin uk
abercrombie and fitch
lebron james shoes
cheap oakleys
moncler jackets
oakley sunglasses
nike free run
chaussure louboutin
toms wedges
christian louboutin shoes