piątek, 10 lutego 2012


Pierwsze w tym roku
Nota bene szare ...


15 komentarzy:

Myszka pisze...

Śliczne te szaraki!

Anonimowy pisze...

Tak tak bardzo ładne i do tego jakoś wiosennie się zrobiło, bo mi się jakoś z Świętami Wielkanocnymi skojarzyło i wiosną wyczekiwaną, pozdrawiam

amaggie pisze...

Całe szczęście, że chociaż wirtualnie można pomyśleć o wiośnie... Piękne szaraczki :)

kasiorkaa pisze...

Świetne! ALe co spojrzę na motyla z poprzedniego postu, to się rozpływam!

bajowka pisze...

Wiosna jak nic, czuję ją, a teraz i widzę:)

CZARY Z DREWNA pisze...

Ja chce takie dwa szaraki jak na ostatnim zdjęciu!!!!!

ja będę robiła oczywiście drewniane :)

petra bluszcz pisze...

Oho! Toż to najprawdziwszy znak, że wiosna za pasem!
Pozdrawiam cieplutko :)

Jana pisze...

Krásne zajačiky aj blog

M.M. pisze...

Bardzo fajne szaraki:) Ale ta broszka motyl z poprzedniego postu... nie daje mi spokoju...
Pozdrawiam cieplutko.

Olga W. pisze...

Ach ten szary kolor;) uwielbiam.Wszystkie prace piękne.Pozdrawiam serdecznie:)

Meis Ideis pisze...

Przygotowania do wiosny w toku. Podziwiam szaraczki i poprzednie motylki. Pozdrawiam
Marta

Kasia :) pisze...

Urocze szaraczki,pozdrawiam.

Jana pisze...

krásne dekoratívne vecičky

Maszaikasza pisze...

Twoje zajączki przypominają, że czas zająć się przygotowywanie ozdób wielkanocnych. Chociaż zajęłam się na razie decu to może stworzę jakiegoś zajączka? Zainspirowałaś mnie. Wsadzę go w skrzyneczkę, którą zrobiłam " na ludowo". Pozdrawiam.

emanuelle pisze...

Piękne rybki :-)