sobota, 14 września 2013

Zaniedbałam swojego bloga niestety ...
Gdzieś w tym biegnącym z prędkością światła 
świecie tak po prostu
się zagubiłam.

A przecież 


Święta to dla mnie najbardziej twórczy okres.
Pomyślałam więc sobie, że ten najpiękniejszy czas w roku,
zbliżający się na razie małymi kroczkami
 to dobry moment aby reaktywować też
pracownię której nie ma.


Postanowiłam wskrzesić 

akcję - licytację




pod hasłem

 


Będą rzeczy zeszłoroczne i te zupełnie
nowe ...

Mam nadzieję, że to zobowiązanie znajdzie swoich odbiorców 
a mnie pomoże wrócić na salony tfórczości.

Zapraszam do 


3 komentarze:

molucha pisze...

Już nie mogę się doczekać, chętnie porobię takie cudeńka z Tobą.
Pozdrawiam M.

Maryla pisze...

nareszcie nie jest pusto :) pozdrawiam serdecznie Maryla

Ada - Daro Meble pisze...

czerwone serduszka są przepiękne :)