środa, 25 marca 2009

SZKŁO

Ostatnio przechodzę fascynację tym kruszcem ...
Tym tradycyjnym bezbarwnym

Bo ile daje nam możliwości nomen omen kolorystycznych

Ot zwykły malutki szklany pojemnik ...


... z przeznaczeniem na cytrynę


no i powstała wersja żółta

poniżej ... hm no nie wiem niech będzie czosnkowa wersja kolorystyczna



Pan pomidor tworzy wersję czerwoną

No ale dość tej zabawy
Chodzi przecież o szkło. Lubię szklane pojemniki, wciąż rozglądam się za nowymi a to słoje a to butelki. Lubię szkło bo daje możliwość widzenia tego co jest w środku bez zaglądania do niego.
Wszelkiego rodzaju nawet zwykłe codzienny przyprawy w szklanych pojemnikach tworzą dekorację, naturalną dekorację a takie uwielbiam najbardziej.

Ot zwykły liść laurowy - przyprawa w każdym domu, mająca wiele zastosowań w kuchni w szklanym pojemniku tworzy dla mnie ozdobę.


Albo angielskie ziele ...


Przykładów może być tysiące, nie tylko tych kuchennych.

Np. tealight-y

wersja zielono mi



znów czerwień



wanilia - moja faworytka


A zabawa przednia - polecam każdemu.

7 komentarzy:

Dag-eSz pisze...

Zgadzam się z Tobą w zupełności!!! Także uwielbiam szkło - w wersji kloszowej, słoikowej itp. Jak kiedyś będę mież własną kuchnię to nie zabraknie w niej mnóstwa słoików w których będą widniały przyprawy, różne kasze i makarony, tworzy to niepowtarzalny klimat kuchni, nadaję jej takiego ducha :)

KASANDRA pisze...

Witaj,

Podglądnęłam sobie Twoje blogi i wiesz co Twoje kartki są przepiękne po prostu cudowne
akurat jestem na etapie szukania jednej co prawda kartki tak dla mnie do wystroju ale takich pięknych nie widziałam nigdy

a i jeszcze zauważyłam że spodobał Ci się film Mamma Mia mnie też pisałam o nim równiez w którymś poście

teraz wspólne zdanie na temat szklanych pojemników

to chyba dość powodów aby Cię zaprosić do siebie na stałe :)

dodaje do ulubionych z największą przyjemnością

aagaa pisze...

Masz rację.Szkło daje duzo możliwosci dekoracyjnych i co najwazniejsze,jest ponadczasowe.Nie wychodzi z mody.Tez mam w domu sporo szklanych wazonów,słoików..Pozdrawiam

Ita pisze...

Oj tak ,zgadzam się !!! Szkło uwielbiam ,najwięcej stoi w kuchni .Szafek ciut mało żeby wszystko pochować ,ale dla mnie doskonały pretekst do wyeksponowania wszystkiego w słoikach ,butelkach ,czy pod kloszami.
Pozdrawiam.

KASANDRA pisze...

Masz rację Ita miejsca coraz mniej a jeszcze tyle można poupychać w tych szklanych cudach.
Tylko gdzie to postawić?

Elisse pisze...

Oj ...jesli chodzi o szklane rzeczy to ja w ogóle nie powinnam juz chyba zabierać głosu, mam je dokładnie wszędzie, juz jako dziecko zbierałam przeróżne wyroby z KROSNA i niestety choc miejsca brak coś nieustannie dokupuję.

Dag-eSz pisze...

Dziękuję za miłe słowa :*