poniedziałek, 30 marca 2009

CANDY !!!


Niedziela nie należała do udanych jeśli chodzi o pogodę.
Deszcz, deszcz i jeszcze raz deszcz.
Jak taka pogoda to zupełnie ale to zupełnie nic mi się nie chce. Zostawiłam więc stertę prania jaka na mnie czekała (wiadomo pranie nie zając nie ucieknie) i postanowiłam coś uszyć.

Tak powstało prezentowane powyżej kolejne serducho.

Nigdy nie ogłaszałam u siebie żadnego candy więc chyba czas zacząć, a poza tym bardzo lubię te blogowe zabawy. Nie wiem co prawda czy się nie wygłupię ani czy ktokolwiek będzie tym serduchem zainteresowany ale co mi tam...

Ogłaszam więc wszem i wobec pierwsze candy na swoim blogu !

Zasady takie jak ogólnie przyjęte w blogowym "candy" - każdy kto będzie zainteresowany prezencikiem własnoręcznie przeze mnie wykonanym niech zostawi komentarz pod tym wpisem - ze swoim adresem bloga - a na swoim blogu umieści krótkie info z linkiem o zabawie.

Zapraszam, a losowanie odbędzie się 6 kwietnia :))))))

18 komentarzy:

Agata's Gallery pisze...

Pogode mialam identyczna jak u Ciebie, i gore prasowania rowniez wczoraj zostawilam, bo oglosilam sobie dzien lenistwa:) i bylo bardzo milo.

A serduszko urocze i oczywiscie chcialabym wziac udzial w losowaniu:)

Pozdrawiam Serdecznie

Elisse pisze...

Serducho urody pięknej,ja się stawiam, ale link umieszczę później, bo teraz mam mało czasu:)Powiem uczciwie ,że aż mi głupio, bo parę rzeczy dostałam!!! Będę i ja musiała koniecznie zrobić u siebie taką zabawę, a po Twoje serce, ustawi się kolejka chętnych...zobaczysz:)
serdecznie pozdrawiam

Zielicha pisze...

Serducho super! Jestem zainteresowana losowaniem:D
Pozdrawiam

Ania. pisze...

No coz,bede okropna i ustawie sie po te cudne serducho w kolejce:-))A czemu okropna?Hmmm,bo jak to ja zostane szczesciara,to paczka bedzie musiala przyleciec az do Hiszpanii:-)Wiec z gory prosze o wybaczenie.Ostatnio moja okropnosc tlumacze sobie ciaza i czasem uchodzi mi na sucho haha.Teraz do sedna sprawy...serce znajdzie u mnie honorowe miejsce:-)Chyba tez musze cosik zorganizowac,ale najpierw trzeba przegonic lenia haha.
P.S.Ty o prasowaniu a na mnie czeka cala sterta:-/Mam zamiar wziasc sie za to dzisiaj chociaz nie wiem czy mi sie uda(hihi).Buziaki wielkie.

KASANDRA pisze...

Anulko nie ma problemu wyślę i do Hiszpanii

13ka pisze...

Ostatnia próba ;))) ...
jakaś niemota ze mnie co to komentarzy zamieszczać do takich pocieszanek serduchowych nie może ... i nie wiem jakbym się starała i jak kombinowała wszystkie bez tchnienia umierają w otchłani jakiejś nieznanej ... a tu po nich śladu żadnego NIET.
Zatem ja też chcę, ja też zwłaszcza że ostatnią nadzieją tu klikam pozdrawiam powalona przez to ustrojstwo

aulik pisze...

śliczne serduszko, oczywiście też ustawiam się w kolejce i jestem jak najbardziej zainteresowana taką słodyczą :)

Peninia / Gosia pisze...

Również dopisuję się do zabawy. Serducho śliczne:)
A przy okazji zapraszam na Candy do mnie :)

http://peniniaart.blogspot.com/

KASANDRA pisze...

Bardzo dziękuję za zaproszenie, już "biegnę" się wpisać

Pozdrawiam

Strawberry pisze...

ahhh jako wierna fajna też zapisuje sie na słodkości :) http://strawberry-iwonka.blogspot.com/ i zapraszam do mnie :)

pozdrawiam Iwonka

Unknown pisze...

Zgłaszam się i ja!!!Bo serduszko bardzo mi się podoba!!!:)

Renata pisze...

No to i ja jeszcze raz :-)))

aagaa pisze...

Serduszko fajne,staje tez do losowania,,

Francuska Sielanka pisze...

w przeciwieństwie do Ciebie uwielbiam prasować, pomimo że robię to po części zawodowo, ale też wybrałabym uszycie serducha :) śliczne jest więc oczywiście przystępuję do walki :)

Kardamonowa pisze...

Śliczne serduszko!
Dam szansę szczęściu ;)

minimysz pisze...

Zapisuję się :)
http://minimysz.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Z przyjemnością przygarne takie serducho
Janola
http://haftyoli.blox.pl/html

kot&malenstwo pisze...

Serduszko mnie kusi :0
www.ztworzonka.blogspot.com