środa, 1 kwietnia 2009

KANKA


Bardzo lubię stare emaliowane naczynia - kanki, dzbany itp.

W tej umieściłam bazie i gałązki złocienia. Ma zakwitnąć na żółto. Nie mogę się doczekać.



Doczepiłam kilka ptaszków ...


... a że słoneczko pięknie to oświetliło, tworząc tym samym ciekawą kolorystykę, pomyślałam, że wrzucę tu kilka zdjęć



ps. wciąż zapraszam na moje candy post niżej

a dodatkowo zapraszam do Penini - cudowne zakładki do wygrania, tylko się spieszcie bo zabawa trwa tylko do piątku

10 komentarzy:

Renata pisze...

Piękne zdjęcia Kasandro, oddają urok wiosennego bukietu w niemniej uroczej kance. Nawiasem mówiąc jest śliczna, bardzo lubię te stare emaliowane naczynia.
Ja mam w posiadaniu dwie kanki, ale aluminiowe.
Pozdrawiam serdecznie

Renata pisze...

A... i miałam napisać, że przyłączam sie do zabawy :-) bo serducho jest apetyczne
Pozdrawiam

Jo-hanah z Wrzosowej Polany pisze...

Kaneczka cudna i bukiet w niej bardzo wiosenny. A ptaszki jakie urocze. Oj wiosna, wiosna
Pozdrawiam słonecznie

KASANDRA pisze...

alizee kochana bardzo Cię proszę o umieszczenie komentarza jeszcze pod serduchem bo jak będzie losowanie to mogę zapomnieć o komentarzu tutaj a tego bym nie chciała

ściskam mocno i wiosennie

Zielicha pisze...

Przepiękne bazie w przecudnej kance. Ładne masz te obrazeczki na ścianie.
Pozdrawiam

Renata pisze...

oki :-)

aagaa pisze...

Piękne zdjęcia..Slicznie z tym prześwitującym słoneczkiem..Taką kankę kiedyś mielismy w domu ale nie wiem co się z nią stało...Pozdrawiam

iwjardim pisze...

Kanka rewelacyjna , fajnie to połączyłaś

Dag-eSz pisze...

Też mi się podoba :) słowo kanka - kojarzy mi się z moimi wczesnymi latami życia, kiedy to mieszkałam na wsi :)

Anonimowy pisze...

supreme
jordans
hermes outlet online
golden goose sneakers
jordan outlet