sobota, 4 kwietnia 2009

ZAKWITŁ(A)...


Nie mogłam się powstrzymać ....

7 komentarzy:

Kardamonowa pisze...

Śliczny bukiet! Bardzo lubię forscycje - z ich pomoca co roku "przechytrzam zimę". W tym roku w pierwszej dekadzie lutego przyniosłam zmarznięte gałązki, aby poczuć, że jest już prawie-wiosna ;) Ale nie miałam takich slicznych ptaszków, jak u Ciebie.

Zielicha pisze...

Śliczna ta forsycja. Mam ją na działce, ale jeszcze nie kwitnie.
Pozdrawiam

alewe pisze...

Pięknie i wiosennie.
Chyba wiosna zostanie z nami już nieodwołalnie,mam taką nadzieję i niedługo wszystko wkoło będzie tak pięknie kwitło.
pozdraiawiem ciepło

elka pisze...

Boska jest

aagaa pisze...

Wiosna u Ciebie jak nic..Piękny bukiet..

♥♥♥ kasandra ♥♥♥ pisze...

Tak choć przyznam szczerze, że słoneczko z dnia na dzień coraz słabsze. Mam nadzieję, że nie zwiastuje to złej pogody.

chenlina pisze...

chenlina20161216
canada goose
nike roshe run
cheap jordan shoes
giuseppe zanotti
toms shoes
michael kors outlet clearance
scarpe hogan
adidas yeezy
pandora charms
louis vuitton