wtorek, 6 lipca 2010

♥ BUTELECZKI PO ŚMIETANIE ♥


Pamiętacie ???
Ja pamiętam i te po mleku też ...
... oraz czasy kiedy mleko wczesnym rankiem
w tajemniczy sposób lądowało pod
drzwiami tuż obok wycieraczki.

Ech ... co za czasy ...
O ile widziałam w sklepach jeszcze te duże butelki z mlekiem
o tyle na te ze śmietaną już się nie natchnęłam ...
Mam na myśli te zupełnie małe ...

Wyszukałam na allegro za 5 zł sztuk trzy i ...
... podobnie jak Llooka, buteleczki po wodzie mineralnej,
wykorzystałam je jako wazoniki ...


Jedna wylądowała na półeczce ...



... a dwie na ścianie w kuchni ...



No i nie mogło tych cudnych goździków
zabraknąć do mojego ukochanego słoiczka ...



23 komentarze:

Enyo pisze...

Proste w formie a urocze. Niedawno odkryłam w piwnicy parę zapomnianych butelek po mleku i teraz w jednej z nich trzymam druty, a pozostałe okazjonalnie robią za wazony.
Pamiętam też, że w szkole kapselki od takich butelek wykorzystywaliśmy do robienia łańcuchów na choinkę.
Pozdrawiam

Destiny ikt pisze...

Wygląda to rewelacyjnie:) Och takie butelki to cudowna przeszłość... Aż miło powspominać..
Pozdrawiam

Gosia pisze...

Oj pamiętam doskonale buteleczki po śmietanie.I cuda, które można było z nich zrobić.Oczywiście wazonikowe cuda.A Twoje urzekają szklaną prostotą.Na dokładkę cudnej urody goździki.Jest się czym pozachwycać.

Elamika pisze...

Ale cudny pomysł z tymi buteleczkami. Takie relikty przeszłości to fantastyczna sprawa. Sama też z rozkoszą znoszę do domu takie cuda wyszperane ze strychów czy z piwnic. Pozdrawiam słonecznie.

isadora pisze...

U mnie też dziś królują goździki :)

An z Chatki pisze...

Pamietam mleko pod drzwiami i smietane w malych butelkach. U mnie to jeszcze byly ciemnobrazowe butelki do smietany. I syfony, ktore rozchlapywaly wode w szklance :) wymienialo sie je na pelne w zieleniaku :)

Piekne ozdoby zrobilas z tych butelek :)
Pozdr An

llooka pisze...

Cieszę się, że zainspirowałam;) Fantastyczne połączenie tej wstążeczki w krateczkę z różowymi goździkami. Ja mam butelkę po mleku taką brązową.
Ciepełko ślę!

Destiny ikt pisze...

Witam ponownie:) Chciałam zaprosić na moje pierwsze cadny z aniołem i zapachem lawendy...
http://ikt-zycieinspiracja.blogspot.com/2010/07/candy-z-anioem-i-zapachem-lawendy.html
Pozdrawiam

madziula pisze...

bardzo fajny pomysł z tymi butelkami :) chyba w ten sam deseń można zawiesić próbówki na pojedyncze kwiatki :)

Mili pisze...

Kasiu oczywiście że pamiętam śmietanę i mleczko w szklanych butelkach. Teraz juz u siebie nie spotykam takich- szkoda wielka bo chętnie sama bym je wykorzystała jako flakoniki

pozdrawiam

aagaa pisze...

Bardzo podoba mi się ten pomysł z buteleczkami-flakonikami na ścianie!
Kasiu-świetne zdjęcia!!
Pozdrawiam

kasica53 pisze...

Zazdroszczę Wam takich pomysłów, piękne. A pamiętacie ten dźwięk otwierania tych butelek? Dla mnie to również wspaniałe wspomnienia z czasów, kiedy ludzie byli bardziej z ludźmi i nie patrzyli na siebie wilkiem, jak to teraz jest na porządku dziennym...

mojzaczarowanyswiat pisze...

pieknie wygladaja takie wiszace butle:)

agnesha pisze...

slicznie to wyglada! swietny pomysl na wykorzystanie starej butelki ! wpadam, podziwiam, natycham sie :)

Emma pisze...

ale super pomysł z tymi butelkami na ścianie! strrrrasznie mi się podoba :) chyba go podkradnę do siebie :) mogęęęęęę? :D

Wichrowa pisze...

Pewnie, że pamiętam te butelki:) Ładnie wszystko zaaranzowałaś:) Goździki to moje najkochańsze kwiaty, uwielbiam ich zapach i mam kilka doniczek z nimi na balkonie. Pozdrawiam serdecznie!

asieja pisze...

są cudowne
ja nie mam takich butelkowych wspomnień, mleko było w woreczkach..

i w tle piękna filiżanka w kropki

szewczykana pisze...

oj tak, te stare butelczyny mają coś w sobie... sama właśnie jestem na etapie kompletowania jakiegoś ciekawego butelkowego zestawu :)

Sekretnik Matyldy pisze...

świetny pomysł:-)Uroczo wygląda taka ozdoba.Pozdrawiam serdecznie!

KASANDRA pisze...

Cieszę się ogromnie dziewczęta ( to tak młodo brzmi co nie ? ), że Wam się podoba i dziękuję ogromnie za odwiedzinki - radam, że ho ho ...

Magdalena pisze...

Tak te buteleczki to poprostu cuda!
zawsze mysle o kieslowskim jego Dekalogu kiedy ktos wspomni o wozku z butelkami z mlekiem...

Kochana wysle ci maila apropo torebek...

Buziak

Magdalena

Anonimowy pisze...

Jan Kaczmarek bodajże śpiewał, w jednym z pierwszych teledysków
" A społeczeństwo śpi i mleko mu się śni, co w buteleczkach tkwi cicho na progu. Dzieci i starsza brać, wszyscy chcą mleko chlać, bo przeogromna jest siła nałogu "
jakoś tak to brzmiało :)Pamięta to ktoś jeszcze ?
Dekoracje proste i miłe dla oka.
Ja posiadam dodatkowo prawdziwą musztardówkę :D
Pozdrawiam, tula

Meiqing Xu pisze...

15912meqing
retro jordans
air max 90
timberland uk
kobe bryant shoes
nike trainers
polo outlet
michael kors outlet
canada goose jackets
ray ban outlet
nike roshe run
cheap oakley sunglasses
ugg boots
mizuno running shoes
cheap versace
air max 95
ralph lauren
juicy couture
adidas superstars
soccer shoes
ed hardy uk
cheap ray ban sunglasses
hermes uk
nike roshe runs
ugg slippers
hermes belt
burberry outlet
sac longchamp
nike huarache trainers
mont blanc pens
hollister uk