poniedziałek, 19 kwietnia 2010

♥ SERCOWO - SERCOWY ♥


Wianek rzecz jasna ...
Szyłam go ponad tydzień ...
Zabierałam się i odkładałam
i tak wkoło Macieju.


Jak powstał w końcu
to odetchnęłam z ulgą ...



Powstał z lnu beżowego tyle, że tym razem
to len z domieszką bawełny.
Ciekawe połączenie.
Zamiast sznurka użyłam ciemno brązowej włóczki.
Na zdjęciu wyszła prawie jak czarna.
Bałam się, że naturalny sznurek
zleje się w jedną całość.



A nasza najmłodsza latorośl jako jedyna
nie miała jeszcze ospy.
No więc właśnie ma ...
Brrrr ... masakra.

25 komentarzy:

13ka pisze...

Serca jak zwykle git!!!

A co do ospy to nie chce Cie martwić ale i młody i M przerobili ospę dwa razy, tylko wysyp był różny, ja natomiast miałam ospę raz i później wyłapałam półpaśćca.

To była jazda ...

pozdrawiam serdecznie

KASANDRA pisze...

O żesz Ty !!! Co to za dziadostwo jedne !!!

Unknown pisze...

Wianuszek jak zwykle śliczny:) Bardzo podoba mi się to sznurkowe serduszko na nim- ciekawy pomysł:). Pozdrawiam i życzę Ci miłego dnia:)

Anna pisze...

Cuori molto belli, adoro i tessuti naturali...
Anna.

Qra Domowa pisze...

cudne wianki tworzysz...a ospa im szybciej tym lepiej!!ja zachorowałam jak miałam 12lat,ale co gorsza zaraziłam wtedy swoja 70letnia babcię...obie przechodziłyśmy ją ciężko...ale to stare dzieje!!:)Powodzenia

Imoen pisze...

Śliczny wianek! A ospa... Oby szybko minęła.

Pozdrawiam.

Migdalowa pisze...

czolem Ospowiczki:)to ja pojawiam sie:):)-Kas wianek baaaardzo wiankowy -ales sie napracowala-ale efekt:)ba!slow szkoda

Alex pisze...

Hey!Piękny blog.Strasznie podobają mi się te serducha:)Piękną masz szate bloga:)Będe tu częściej zaglądać.Pozdrawia...
Alex

Unknown pisze...

Dużo zdrówka dla latorośli.
Wianek jak zawsze piękny.

Pozdrawiam ciepło.

Wygodna pisze...

Śliczne serduszka!
Powodzenia z ospą życzę:)

annakatarzyna pisze...

Wianek bardzo stylowy. Podziwiam Twój gust i Twoje prace. :)

elisaday79 pisze...

Serduszka urocze:) Naturalne, proste i piękne!
I bardzo podoba mi się -tak przy okazji-serweta pod nimi;))
A ospa, ech, niech idzie precz jak najprędzej!
Buziaki:)
PS miałam napisać do Ciebie maila, ale jakoś w tym tygodniu byłam "rozmontowana".

ushii pisze...

oj biedactwo! współczuję jej bardzo - ale może lepiej że teraz? wreszcie będzie miała z głowy :) ja miałam w wieku 23 lat, tragedia :(

Romantyczna Kobieta pisze...

Ospa, wrrrrrr... miałam w podstawówce, hoho, jak dawno, wspominam źle i mam kilka śladów na twarzy :(

A wianek cudowny! Szycie serc masz opanowane do perfekcji! ;)
Pozdrawiam ciepło. Zdrówko przesyłam.

IVONNA pisze...

Zdrówka dla dzieciaczka życzę!
Wianek wyszedł piękny. A jak pomyślę, że Ty ręcznie nad nim pracowałaś :) ( chyba, że zaprzyjaźniłaś się z maszyną)
Pozdrawiam wiosennie.

Mazmika pisze...

Wianek śliczny. Dobrze mu z tą ciemną wełenką :)
A ta ospa to faktycznie paskudztwo, ja też miałam "szczęście" załapać po raz drugi, na tą zmienioną formę- półpaśćca.
Trzymaj się dzielnie...pozdrawiam :)

aagaa pisze...

Jak słyszę o ospie, to mi się normalnie zimno robi..brrr...Strasznie mam niemiłe wspomnienia z nią związane..
Córci życzę jak najszybszego wyzdrowienia.
Wianuszek słodki.
Pozdrawiam

artambrozja pisze...

o matko !!! Zdrowia dla Córy i uważajcie na siebie, żeby się reszcie domowników półpasiec nie trafił :(((
Sercowy wianek śliczny )
Dobrze Cię widzieć Kasandro :***

alewe pisze...

Nooo zdrowia duzo życzę!!!!
A wianek kojarzy mi sie z pysznym pierniczkiem-nie pytaj kochana dlaczego-pojęcia nie mam :DD-chyba głodna jestem.
pozdrawiam

Jolanna pisze...

Śliczna wiankowa podusia, chętnie bym się do niej przytuliła :))
Zdrówka życzę dla córeczki, moje dzieci już przechodziły ospę na szczęście i mam nadzieję, że nie wróci po raz drugi.
Buziak wielki dla Was.

Ata pisze...

Ależ Ty masz pomysły! Super!

Zdrowia życzę latorośli!

Ja dostaję nerwowych dreszczy, jak słyszę o ospie, bo u mnie NIKT nie chorował...

wdomuujagi pisze...

piękne połączenie kolorystyczne i śliczny wianek

Unknown pisze...

Wianek jak zwykle super!!! pięknie się prezentuje. No i życzę szybkiego powrotu do zdrowia dla latorośli;)))

Mila pisze...

Стильно, красиво, оригинально!!)))

Elle pisze...

Cudne :) cieszę się, że wróciłaś do serduszek :) To Twój znak rozpoznawczy :)
Zdrówka dla latorośli!