czwartek, 19 stycznia 2012


Kochani dziś bez zdjęć za to z apelem do Was.

Wasza pomoc Drogie Rękodzielniczki jest niezbędna!

Kubuś

o którym znacznie więcej poczytacie
na
http://kuba-chojnecki.blogspot.com/

potrzebuje niezwłocznie Naszej pomocy.

W lutym będzie organizowana loteria z której cały dochód
będzie przeznaczony na leczenie Kubusia.

Wszelkie wytworki rękodzielnicze na loterię są niezbędne !!!
Wiadomo im więcej tym lepiej !!!
Kochani ja już dawno przekonałam się, że w tym kraju
jeśli nie MY
przeciętni śmiertelnicy
nie zrobimy coś by pomóc to ta pomoc raczej kiepska jest.
Pokażmy na co nas stać a przecież stać nas na wiele !!!
Więc jak pomożecie ???

Całą akcję nadzoruje wspaniała osóbka
Kura D.
klikając na jej nick przeniesiecie się na jej blog gdzie wszystko
pięknie jest opisane
i to na jej ręce wysyłamy fanty loteryjne ...

To co moi Drodzy ja zakasuję rękawy i przygotowuję
paczuszkę z fantami
a Wy ???

PS. Nie wiem jak Wy ale ja strasznie lubię czuć się komuś potrzebna ...

8 komentarzy:

Unknown pisze...

Ja bardzo chętnie się przyłączę i biegnę już do kureczki po info :*

KASANDRA pisze...

Super ... bardzo się cieszę ...

kura D. pisze...

Dziękuje Kasiu za zamieszczenie tutaj informacji i pomoc! Jest nas coraz więcej, również dzięki Tobie!

KASANDRA pisze...

Cała przyjemność po mojej stronie !!!

bozenas pisze...

Wysłałam maila do Kury:)chętnie dołączę:)))))

KASANDRA pisze...

Cieszę się ogromnie Bożenko ...

Alexa pisze...

Dobra z Ciebie "dziołcha" Kasieńko.
Cmokas :*

KASANDRA pisze...

E tam Alexo ...

Cmokas