czwartek, 12 stycznia 2012


Moim Mili ...
Dziś będzie troszkę prywaty.

Zgłosiłam swój blog do konkursu na


Powód ?
Bo a dlaczego by nie ...
Chciałabym Was gorąco zachęcić do głosowania,
które właśnie dziś się rozpoczęło.
Nie, nie koniecznie na mój blog.
Do głosowania wogóle.
Koszt SMS-a to zaledwie 1.23 z VAT-em.
A cel szczytny - turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych.
Wierzę, że wśród ogromnej ilości blogów,
znajdziecie choć jeden swój ulubiony
i wyślecie na niego SMS-ka.

Głos na mojego bloga to


gdzie 00 - to dwa zera

Z góry za wszystkie głosy dziękuję ...

To tyle prywaty ...

A dziś nowy manekin.
Jeden tylko choć pewnie będzie ich więcej
ale jakoś nie mogę ostatnio pozbyć się uporczywego lenia
jaki mnie ogarnął od jakiegoś czasu i puścić nie chce.
Nawet zaklęcia typu
"poszedł precz"
nie działają.
Może dlatego też, że głowa zaprzątnięta
czymś innym ...
Trzeba przeczekać ...

Buziole wielkie dla Was !!!

7 komentarzy:

Marta pisze...

No to trzymam za Ciebie kciuki i serdecznie gratuluję rocznicy:)!życzę jak najwięcej takich twórczych lat,bo bardzo fajnie się ogląda to,co tworzysz:)i Julka tez słodka,zresztą imienniczka mojej Córeczki,więc nie może być inaczej:)
pozdrawiam!
m.kuternowska@gmail.com

Myszka pisze...

Bardzo, bardzo fajny manekin! Powodzenia w konkursie:)

CZARY Z DREWNA pisze...

Super ten manekin !

bajowka pisze...

Oj cudny manekin, powodzenia:)

petra bluszcz pisze...

Piękna inicjatywa! No i manekin, jak wsyztskie Twoje prace, rewelacyjny!
Pozdrawiam cieplutko!

Anonimowy pisze...

" w ogóle " piszemy osobno !!!

Anonimowy pisze...

Witaj, od dłuższego czasu przyglądam się Twojej twórczości. Bardzo mi się podobają materiałowe wytworki:) Jesli możesz uchylić rombka tajemnicy jak przenosisz nadruk na materiał będę wdzięczna:)
Pozdr,
KK