wtorek, 20 marca 2012



Bez wątpienia wiecie już, iż lada dzień (28 kwietnia) w sklepach IKEA
pojawi się nowa kolekcja o nazwie, która wybitnie
przypadła mi do gustu

(IKEA PS 2012)

Będzie to kolekcja wzorowana na przedmiotach z dawnych lat
ale w nieco nowocześniejszej wersji.
Brzmi niezwykle interesująco prawda ?

Ale do rzeczy.

Moim zadaniem było spośród czterech produktów zaproponowanych
przez IKEA wybrać jeden i pokazać go Wam w trzech różnych stylizacjach.
No jak dla mnie to nie lada wyzwanie sami powiedzcie ...

Stolik, który wybrałam ujął mnie przede wszystkim
swoją prostotą bo o tym, że jest niezwykle funkcjonalny
dowiedziałam się już mając go przy sobie.

A zatem :

aranżacja #1

W dziecięcym pokoju


aranżacja #2

Kącik z maszyną


aranżacja #3

Królestwo męża

Moje zadanie wykonane ... teraz kolej na Was.

Wybierzcie jedną z trzech przedstawionych powyżej aranżacji
i uzasadnijcie swój wybór.

Zdjęcie najczęściej wskazywane w Waszych komentarzach
zostanie zaprezentowane na wyjątkowej multimedialnej wystawie
towarzyszącej konferencji prasowej,
zapowiadającej nową kolekcję IKEA PS.

Najciekawszy komentarz zaś zostanie nagrodzony
kartą upominkową IKEA o wartości 100 zł.

PS. Zabawa trwa do 29 marca !!!

24 komentarze:

Kasiek pisze...

Najbardziej przemawia do mnie stolik jako pomocnik biurowy ( zdjęcie 3). Jest praktyczny, zajmuje mało miejsca i wiele się w nim zmieści. Pozdrawiam katarzynagdynia@wp.pl

Wichrowe Wzgórza Ostoja pisze...

Kącik z maszyną czy laptopem na te rekwizyty zawsze brakuje odpowiedniego miejsca.Sam w sobie taki kącik jest ozdobą.Tak naprawdę moze skrywać miejsce do pracy:) nie wychodząc z salonu.Fajne foty.Pozdrawiam

Calista pisze...

Aranżacja nr 2 z maszyną po prostu mnie ujęła, klimatycznie, pięknie. :) Ozdoba i funkcjonalność w jednym. Oglądanie takich pomysłów na Twoim blogu to czysta przyjemność
Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Ja juz boje sie lodowke otworzyc, bo tam tez pewnie zobacze Ikea PS :-(

Niecierpliwie czekam na te 29 marca, bo wtedy to szalenstwo na blogach sie skonczy i znow bede mogla sie cieszyc Waszymi wlasnymi pomyslami
Pozdrawiam

petra bluszcz pisze...

Najbardziej podoba mi się aranżacja nr 3, ponieważ stolik jest taki prosty i męski.
Pozdrawiam!

Gwinoic pisze...

Najbardziej podoba mi sie aranzacja nr2, dlaczego? Moja maszyna od długiego czasu stoi głeboko schowana w szafie nie jak na razie chyba będzie ejszcze tam siedziec:( i dlatego podoba mi sie tak zaaranzowany stoliczek :)

Wygnanko pisze...

A ja wybieram numer 3 ;)

Pozdrawiam

Kasia

Unknown pisze...

Szczerze powiedziawszy to ten stolik nie urzeka, ale w aranżacji nr 2 wraz z przepiękną maszyną, do tego fotel z uroczą poduchą... to jest to. Mój zdecydowany faworyt!

Anitasienudzi2 pisze...

stawiam na dwójkę,baaardzo klimatyczna aranżacja,nie sądziłam,że taki na wskroś nowoczesny,minimalistyczny mebelek można tak zaaranżować z "duszą"

GAJA pisze...

Druga, bo najcieplejsza.

sasaidka pisze...

Bez dwóch zdań aranżacja nr.2 - Kącik z maszyną. Stolik jest pomysłowy, ciekawy, ale jednak surowy i jak dla mnie wymaga "oswojenia" wówczas zyskuje - tego wszystkiego dostarcza mu "kącik z maszyną", a dokładniej mówiąc znajdujące się tam mniemam lniane poduszki, narzuta w kolorze ecru, rozrzucone artystycznie książki, drewniana litera i maszyna będąca powrotem do druku. Kącik symbolizuje niemal powrót do prostoty, a zarazem do ciepła. Niestety w pierwszym pokoju stolik krzyczy do mnie, że stwarza niebezpieczeństwo dla dzieci, a w aranżacji 3 zamiast nabrać wyrazu staje się częścią chaosu. Pozdrawiam
sasidka@gmail.com

Olga W. pisze...

Maszyna,poduszki,książki,stolik to tylko dodatek ;)Świetne zdjęcia.Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Zwycięzcą jest...aranżacja numer 2!:)Prosty, nieskomplikowany stolik zyskuje w tak doborowym towarzystwie. Dostojeństwo maszyny do pisania zdecydowanie mu służy, a ona sama błyszczy na jego tle:)
Pozdrawiam serdecznie-kornik5@op.pl

Anonimowy pisze...

Kolejny pseudo mebel z Ikei.

Ewa pisze...

Wybieram, nr3 moim zdaniem ta aranżacja najlepiej współgra z prostotą stolika. Pozdrawiam serdecznie

Jolana pisze...

Czesc! Swietna zabawa, a wiec: mnie sie bardzo podoba aranzacja nr. 2 (chociaz trojka tez fajnie wyglada). A co mi sie przede wszystkim podoba: stolik jest prosty a praktyczny! :-) Milego dnia zycze, J.

Unknown pisze...

Najbardziej podoba mi się aranżacja nr 2. Dlaczego? Ano dlatego, że sama z chęcią stałabym się częścią tej aranżacji. Przycupnęłabym sobie w takim kąciku "z maszyną", z kawą w dłoni, wyciągnęłabym jakąś książkę z półeczki i już bym znalazła się w innym świecie:).

Karolina pisze...

Jak dla mnie wygrywa aranżacja numer 3.Fajnie pasuje do otoczenia, plusem jest jego prostota bo mężczyźni to lubią.
Maszyna jakoś przytłoczyła ten stolik i nic mi tam nie gra a dla dziecka wydaje mi sie malo wygodny i zbyt prosty.

BigMama pisze...

ten stolik w kąciku z maszyna wygląda jakby był tam od zawsze. idealnie się wpisał we wnętrze, no przynajmniej w ten pokazny fragment. wstawiony niby od niechcenia, spełnia ogrom BARDZO potrzebnych funkcji każdej kobiety. kawke można odtawić książkę miec zawzzę pod ręką wazon ze świrzymi kwiatami, żeby pachniały podczas fotelowego relaksu. Można też swobodnie odłożyć laptop, gdy własnie trza biec do dzieci... opcja nr 2 przemawia do mnie i to BARDZO. pozdrawiam

BellArt @ Decor pisze...

Ciągle się zastanawiam co meble Ikea mają w sobie,że są tak popularne we wszystkich krajach?Chyba to ta ich niesamowita łatwość adaptacji w każdym wnętrzu.Pasują w zasadzie do każdego wnętrza,można je wcisnąć i do pokoju dziecka,i do salonu i do kuchni i nawet do pokoju męskiego i wszędzie wyglądają dobrze.Jeżeli mam wybrać jedno zdjęcie to dwójka jest pięknie zaaranżowana i z pewnością będzie najlepszym Ambasadorem marki Ikea we wnętrzu:)Pozdrowionka,Monika:)

Pinezka pisze...

Witaj.
Mój wybór pada na zdjęcie z maszyna. Podoba mi się samo w sobie. Ciekawa jest aranżacja, zdjęcie fajnie obrobione, efektownie połączyłaś stare z nowym. Nie miałabym odwagi postawić zabytkowej maszyny na nowoczesnym stoliku, ale Tobie udało się wszystko razem zgrabnie skomponować. Taki stolik przydaje się w salonie, na kawkę, książkę, na dolnej półce można ułożyć zrolowany pled.
Gratuluje i zapraszam do mnie

Cat-arzyna pisze...

Zdjęcie nr2.
Czy mebel będzie piękny i wyjątkowy zależny tylko od nas . Od tego jak go zaaranżujemy . Nie trzeba wydać dożo żeby mieć fajny dom , wystarczy być pomysłowym i zainspirować się zdjęciem nr 2 . Kropka !

Ataboh pisze...

Kącik z maszyną - klimatyczny, łączy nowoczesną prostą formę z retro ( bo maszyna to już retro, prawda? ), ta koncepcja pozwala pozostać w klimacie pomieszczenia, a jednocześnie pozwala na to aby było to miejsce np na odłożenie właśnie czytanej lektury ( gazety, książki ).
Z przyjemnością usiadłabym w takim miejscu aby przeczytać ciekawą książkę. Pozdrawiam

Dana pisze...

Z trzech zaprezentowanych propozycji wybieram opcję numer 2. Uważam, że to najlepsza aranżacja. Kompozycja kolorów jest zrównoważona a klimat kącika ciepły i przyjazny. Miejsce motywuje do zabrania się do działania. Można przeczytać książkę, albo.. samemu ją napisać.

Pozdrawiam!
Dana