sobota, 1 sierpnia 2009

WYRÓŻNIENIE

Siadam dziś z samego ranka do przeglądania ukochanych blogów a tu taka niespodzianka ...
CERIE obdarzyła mnie takim oto fantastycznym wyróżnieniem

Cerie dziękuję jeszcze raz z całego serduszka.
Ech ... pyszczysko mi się śmieje od ucha do ucha.

Nominować należy 10 blogów ( jak zawsze za mało) nominuję więc i ja :

1. Home Sweet Home
2. USHIILANDIA
3. Z nostalgią w tle
4. Wymarzone miejsce
5. Zaklinaczka wnętrz
6. violcio11
7. Dom Alizee
8. Oaza
9. Le petit bonheur
10. Domilkowy domek

12 komentarzy:

Renata pisze...

Dziękuję Kochana Kasandro za takie miłe wyróżnienie od samego świtu!!!!!
Przemiła niespodzianka na weekend.
Pozdrawiam Cię gorąco.

KASANDRA pisze...

Cała przyjemność po mojej stronie

Pozdrawiam

aagaa pisze...

Kasiu,dziękuję Ci bardzo,bardzo ..
Moje pyszczysko tez teraz usmiechnięte..Pozdrawiam Cię gorąco

Anonimowy pisze...

Kasandro , bardzo Ci dziękuję ..no naprawdę brak mi słów ... Pozdrawiam cieplutko

domilkowydomek pisze...

Kasandro ależ mnie zaskoczylaś wyróznieniem, dziękuję bardzo.

pozdrawiam ciepło

ps. chyba widziałam twoje serducha na A

Elle pisze...

Kasandro.. ależ mi miło :) Dziękuję :)))) Znaleźć się w tak miłym gronie cudownych blogów... bezcenne! Bardzo mnie miło zaskoczyłaś :)

Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :)

Mia pisze...

Wielkie dzięki za tak miłe wyróżnienie! Bardzo się cieszę, a jednocześnie Tobie też gratuluję :)

ushii pisze...

ojej, dziękuję bardzo!
to moje w ogóle pierwsze wyróżnienie odkąd mam bloga więc radość jest conajmniej podwójna!!

ściskam Cię serdecznie i bardzo dziękuję za to wszystko co u mnie pisałaś, takie słowa są dla mnie naprawdę ważne :)

violcio11 pisze...

Dziekuje ogromnie. Bardzo sie ciesze!! Co za niespodzianka ! :-)).Sprawilas mi wielka radosc. POzdrwaiam serdecznie :-)))

inno pisze...

Zapraszam do mnie po wyróżnienie...

KASANDRA pisze...

Bardzo się cieszę dziewczyny, że mogłam Wam sprawić radość.

Mili tak serducha są na A, ale zainteresowania za dużego niestety nie ma ...

Pozdrawiam

Anna pisze...

Kasiu :))
bardzo dziękuję za piękne wyróżnienie :))
to prawdziwy zaszczyt :))
dziękuję :))
pozdrawiam :)))