wtorek, 25 stycznia 2011

♥ Z SERII POLECAM ♥




Przesłuchałam wielokrotnie i z największą przyjemnością.
I polecam z z czystym sumieniem nie tylko dla fanów Michaela.
Bo płyta warta jest przesłuchania nie tylko dlatego,
że w 31 krajach pokryła się platyną lub złotem.
Ta płyta to popowa klasyka.
To znakomity Michael.
Michael doskonale znany nam z lat 90-tych -
charyzmatyczny, melodyjny, absolutnie fenomenalny rytmicznie.

Według mnie na szczególną uwagę zasługują
przynajmniej dwie z 10 piosenek umieszczonych na płycie

- dynamiczna Hollywood Tonight
- zjawiskowa ballada Much Too Soon


8 komentarzy:

Balbina pisze...

z przyjemnością bym przesłuchała a ile kosztuje ta płyta?

KASANDRA pisze...

Balbinko około 30 zł ...

Katarzyna Urbańska z Tokarskich pisze...

Zachęciłaś mnie skutecznie :) kupię i posłucham :) Buziaki

Aleksandra Stolarczyk pisze...

Moja sistra podkochiwała się namiętnie w MJ- na pewno kupi a potem pożyczy- dzięki za recenzję

Balbina pisze...

i pomyśleć, że kiedyś Król chodził za 99 zł.

Anonimowy pisze...

Kocham Michaela Jacksona i ciesze sie,ze nie ja jedna.Ludzie zbyt latwo wierza w doniesienia prasowe,zbyt latwo i szybko oceniaja innych.Dla mnie byl to czlowiek wyjatkowy i fenomenalny artysta.
Renata.

bookbinding studio pisze...

Michalel, to muzyczny geniusz. Obecnie artyści nie piszą swoich tekstów, nie układają muzyki, choreografii, videoklipów, stylizacji...Robią to za nich inni.Taki geniusz jak Michael rodzi się raz na 100 lat.

BOOKBINDING STUDIO pisze...

I niech ludzie gadają, dla mnie zawsze był niewinny. A że dziwny? Każdy geniusz jest dziwakiem. Fanem jest się całe życie i do dziś nie mogę uwierzyć, że go nie ma:(