czwartek, 16 lipca 2009

LAWENDOWY WIANEK

Fanką lawendowych arcydzieł libry z allegro jestem od zeszłego roku.

W zeszłym roku zakupiłam cztery bukieciki lawendy.
Chciałam też wianuszki ale jakoś tak zwlekałam, zwlekałam aż się skończyły.

W tym roku już nie czekałam żeby znów mi nie umknęły bo zainteresowanie ogromne.
Zresztą wcale się dziwię, gdyż to prawdziwe dzieła sztuki.
Uwielbiam je ...

Polecam gorąco bo naprawdę warto.
Ofertę libra_lawenda znajdziecie tutaj.

Nie był to mój pierwszy zakup i na pewno nie ostatni.

23 komentarze:

Francuska Sielanka pisze...

rzeczywiście uroczy wianek i taki soczysty kolor, bomba, zastanawiam się tylko czy cały wianek jest wykonany tylko z lawendy czy jest on utkany na kole ze słomy bądź innym podkładzie? i czy jest dwustronny czy jednostronny, bo na aukcji jakoś się nie mogę tego doczytac .
pozdrawiam serdecznie

alewe pisze...

piękne :D ja już zrobiłam zakupy:D dzięki wielkie za namiary :D
pozdrawiam

KASANDRA pisze...

Somko już spieszę z odpowiedzią - wianek jest całkowicie z lawendy, nie doszukałam się żadnego podkładu, a libra słynie właśnie z tego, że jej lawenda ma taki właśnie intensywny kolor

Alewe cała przyjemność po mojej stronie

Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Piękny. Mmmm, marzą mi się takie piękne zakupy. Na razie nie mogę znaleźć odpowiedniego materiału na zasłonkę do kuchni, ale nie poddam się tak łatwo :}

Renata pisze...

Świetny i chyba też się skuszę, moja lawenda na balkonie jakoś anemicznie kwitnie.
Pozdrawiam serdecznie

Anna pisze...

Libra Lawenda jest przesympatyczna osobą :)) wianek zakupiłam w ubiegłym roku i nadal cieszy moje oko... dopiero widzę, jak ten czas leci, to już faktycznie minął rok...

pozdrawiam serdecznie :))

KASANDRA pisze...

Anuszko nie poddawaj się absolutnie !!!

Alizee polecam z czystym sumieniem

KASANDRA pisze...

Anne masz całkowitą rację libra jest super podobnie jak jej dzieła

Ita pisze...

Cudny.... bardzo mi się podoba . Cierpliwie jednak poczekam do przyszłego roku i spróbuję taki zrobić . W tym celu pewnie ogołocę ogród u siebie i znajomych.
Udany zakup!
Pozdrawiam serdecznie.

Elisse pisze...

Oj piękny, nie da sie ukryć:)
pozdrawiam serdecznie

Anonimowy pisze...

piękny , piękny oko cieszy jak i zdjęcia ... Pozdrawiam gorąco

domilkowydomek pisze...

ja również w ubiegłym roku zrobiłam zakupy u libra lavenda. Również jestem zadowolona i nie omieszkam w tym roku.
Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na moim blogu

Dag-eSz pisze...

Śliczny ^^ zazdroszczę normalnie... :)

Agnes pisze...

Śliczny :) Aż wyobrażam sobie jego zapach ;)

Pozdrawiam :)
Tin-Tin

aagaa pisze...

Ja mam jeszcze z ubiegłego roku wianuszek ale już nie pachnie tak jak swieży..
Swietne zdjęcia,pozdrawiam..

Kama pisze...

Jejku, jaki piękny!!! Uwielbiam lawendę. Prześliczny ten wianeczek.

bossanova pisze...

Piękny :)

Mia pisze...

Piękny wianek! Ja narazie cierpliwie czekam na moją lawendę. Może na wersję mini wystarczy. A jeśli nie, to w przyszłym roku zamówię sobie taki, jak pokazałaś :)

Unknown pisze...

Cudney wianek,bardzo romantyczny i na pewno bardzo pachnący.
Ja postaram się też coś sama w tym roku zrobić.Jak się nie uda to sięgnę do Libry.

Pozdrawiam serdecznie.

Elle pisze...

Pięęęęęękny wianek :)

amma pisze...

Przesliczny ten wianuszek, to prawda! Chyba czas i na mnie aby tam wreszcie zajrzec!!
Pozdrawiam
marta

Trzpiot pisze...

Jakbyś w moich myślach czytała, poszukiwałam źródła lawendy. Już serfuję na zakupy :-)

wdomuujagi pisze...

te wianki są piękne, dzięki Twoim zdjęciom na blogu nabrałam na nie ochoty i już czekam na przesyłkę.
pozdrawiam cieplutko