piątek, 27 lutego 2009

PODAJ DALEJ :-)

Jakiś czas temu wzięłam udział w zabawie u Moniki , przyszła więc kolej na mnie ...

Oto zasady :
1. należy posiadać własnego bloga;
2. pierwsze trzy osoby, które wpiszą się w komentarzach pod tym postem otrzymają mały, ręcznie robiony prezencik;
3. prezencik zostanie wysłany w ciągu 365 dni;
4. jeżeli będziesz jedną z tych trzech osób musisz umieścić na swoim blogu post podobnej treści, dając szansę 3 kolejnym osobom na niespodziankę tym razem od Ciebie;
5. każdy blogowicz może uczestniczyć w tej zabawie maksimum 3 razy;


ZAPRASZAM SERDECZNIE

4 komentarze:

Agata's Gallery pisze...

Witam:)
Od niedawna zaczęłam pisać bloga,jak również zaczęłam sie interesować różnorodnymi technikami hande made i chętnie wezmę udział w tej zabawie.
P.S. Jestem zauroczona nastrojem i harmonią jaki panuje w Twoim domku.
Pozdrawiam

KASANDRA pisze...

Bardzo dziękuję za przemiłe słowa i z przyjemnością umieszczam Cię w moich miejscach, które odwiedzam by móc podglądać co u Ciebie słychać
Co się tyczy zabawy proszę o przesłanie adresu na e-mail :kasandra76@wp.pl i o cierpliwość - prezencik będzie napewno

Daisy pisze...

Dobry wieczór :-) To może i ja się skuszę? Właśnie zaczynam życie w Internecie, to trochę poszaleję!
Zaglądnęłam właśnie na Twojego bloga i pewnie będę zaglądać dalej i zazdraszczać, jak wszystkim dziewczynom gospodarującym w swoich czterech kątach...
Serdeczne pozdrowienia!

KASANDRA pisze...

Bardzo się cieszę !!!
proszę tylko o przesłanie swojego adresu na mój e-mail : kasandra76@wp.pl

życzę miłego blogowania i zapraszam do mnie jak najczęściej